Jak otrzymać zezwolenie na sprzedaż alkoholu


Każdy szanujący się sklep w celu zwiększenia swoich zysków ze sprzedaży powinien ubiegać się o licencje na sprzedaż wyrobów alkoholowych. Takie specjalne zezwolenie wydawane jest przez takich urzędników jak wójt, prezydent czy też burmistrz miasta. Nie jest to darmowe zezwolenie. Właściciel sklepu będzie musiał zapłacić za to kwotę, która jest zależna od miejsca w którym alkohol będzie sprzedawany oraz jak będzie on oferowany klientom. Aby wniosek ten został pozytywnie rozpatrzony przez władze potrzebna będzie pozytywna opinia gminnej komisji rozwiązywania problemów alkoholowych. Bardzo ważna jest lokalizacja sklepu. W myśl polskich przepisów są miejsca, w których jest niemożliwe sprzedawanie. Zezwolenie na sprzedaż wydawane jest na okres nie krótszy cztery lata. Jeżeli jest możliwości żeby alkohol był konsumowany przez sklepem to minimalny czas trwania nie może być mniejszy niż dwa lata. Dokumenty, które trzeba dostarczyć do urzędy w celu ubiegania się o zgodę to wniosek, zaświadczenie o wpisie do KRS lub też pisemną zgodę właściciel budynku w którym znajduje się sklep na sprzedaż alkoholu. Można stracić możliwość sprzedaży produktów w przypadku gdy są one oferowane osobom nietrzeźwym lub też niepełnoletnim lub gdy alkohol jest nielegalny.

Skład Rady Ministrów Szykuje się reforma w szkolnictwie wyższym Dopuszczenia ujawnienienia danych użytkownika Służba Więzienna Jak otrzymać zezwolenie na sprzedaż alkoholu Z czego składa się prawo własności Porady prawne Poniesiemy opłaty za przeszkadzający samochód Zaskakujące słowa szefa prokuratorów Zatrudnianie osób pochodzących ze wschodu Europy Naczelne organy administracji w Polsce Badania celników Nie będzie VAT-u na naukę języków obcych Rzecznik praw obywatelskich w obronie aresztowanych Pierwotne sposoby nabycie prawa własności Sposoby na obejście zakazu palenia w lokalach Opowiedzialność za kradzioną kartę Zezwolenia w Polsce Nowe prawa komornika Możliwe wyższe emerytury dla żołnierzy WP