Jak otrzymać zezwolenie na sprzedaż alkoholu


Każdy szanujący się sklep w celu zwiększenia swoich zysków ze sprzedaży powinien ubiegać się o licencje na sprzedaż wyrobów alkoholowych. Takie specjalne zezwolenie wydawane jest przez takich urzędników jak wójt, prezydent czy też burmistrz miasta. Nie jest to darmowe zezwolenie. Właściciel sklepu będzie musiał zapłacić za to kwotę, która jest zależna od miejsca w którym alkohol będzie sprzedawany oraz jak będzie on oferowany klientom. Aby wniosek ten został pozytywnie rozpatrzony przez władze potrzebna będzie pozytywna opinia gminnej komisji rozwiązywania problemów alkoholowych. Bardzo ważna jest lokalizacja sklepu. W myśl polskich przepisów są miejsca, w których jest niemożliwe sprzedawanie. Zezwolenie na sprzedaż wydawane jest na okres nie krótszy cztery lata. Jeżeli jest możliwości żeby alkohol był konsumowany przez sklepem to minimalny czas trwania nie może być mniejszy niż dwa lata. Dokumenty, które trzeba dostarczyć do urzędy w celu ubiegania się o zgodę to wniosek, zaświadczenie o wpisie do KRS lub też pisemną zgodę właściciel budynku w którym znajduje się sklep na sprzedaż alkoholu. Można stracić możliwość sprzedaży produktów w przypadku gdy są one oferowane osobom nietrzeźwym lub też niepełnoletnim lub gdy alkohol jest nielegalny.

Nowe prawa komornika Porady prawne Badania celników Rzecznik praw obywatelskich w obronie aresztowanych Nie będzie VAT-u na naukę języków obcych Zezwolenia w Polsce Dopuszczenia ujawnienienia danych użytkownika Pierwotne sposoby nabycie prawa własności Poniesiemy opłaty za przeszkadzający samochód Opowiedzialność za kradzioną kartę Skład Rady Ministrów Z czego składa się prawo własności Służba Więzienna Zaskakujące słowa szefa prokuratorów Zatrudnianie osób pochodzących ze wschodu Europy Możliwe wyższe emerytury dla żołnierzy WP Jak otrzymać zezwolenie na sprzedaż alkoholu Naczelne organy administracji w Polsce Sposoby na obejście zakazu palenia w lokalach Szykuje się reforma w szkolnictwie wyższym